Merhaba oğlum 17 aylık olacak sadece mama ve dede diyor onuda bilinçsiz bir şekilde diyor. Emekliyor koltuklardan tutunarak yürüyor . Kendini bırakıyor arada birkaç adım atıyor ama tam yürümüyor. İsmine tepki vermiyor. Ama uzaktan seslenince veriyor . Aynı odanın içinde seslendem hiç bakmıyorm kesinlikle TV izletmiyorum sizce normal mi hadi diyorim her çocuk bir olamaz kimisi erken kimisi geç yürür diyorum. Ama hiç anne baba demiyor çok üzülüyorum bu duruma normal mi bilemiyorum