Aselerva27 Kızlar bebegim 1yaş 6günlük birden sinirleniyr istediği olmayınca kendini yere atıyor telafona alıştırdıkları için bebeğimi vermeyince aglıyr istiyr istediği ne yapacam nasıl davranacagım geçici mı bu süreç
Elisa34 Aselerva27 kızımda bi ara öyleydi telefonumu görünce almaya çalışıyordu sakladım unuttu sizde o kucağınızdayken elinize almayın verenleride uyarın
Deletedmom_61 Aselerva27 bı kaç postta ben açmıştım 16 aylık olduk dahada şiddetlendi her istediğim olsun diyor ağlıyor atıyor kendini ordan oraya
Aselerva27 Elisa34 ben dikkat etsemde illa veriyorlar eline benim olmadıgım yerde bile gizlice veriyrlar uyarsam bile görmediğim zaman açıylar