mervepsai benim oğlum kıpkırmızı ve saçları koyu renk doğdu. Domatesti yani bildiğiniz. Her gören bu çocuk neden kırmızı diyordu. Doktora bile sordum. Doktor dalga geçti benimle hatta. Esmer olacak diyen bir kişi haricinde herkes beyaz tenli olacak bu çocuı dedi. Öyle de oldu. Saçları döküldü ve yenileri geldi. Şu an sarışın yeşil gözlü ve beyaz tenli ☺️ Ben de sarışın yeşil gözlüyüm bu arada. Eşim kara kaş kara göz.