Sinem61 merhabalar canım,kızım çok inatçı ve uyku problemimiz.vardı,bensiz asla uyumazdı, bende tercüman anne var,nur hanım,çok yardımcı oldu, önce zorlandık, sonra öyle adapte olduk ki kız kardeşimde şuan 3.günü ve yavaş yavaş oğlu için alışma sürecinde memnun olmaya başladığını dile getirdi,kızım şuan desteksiz uyuyor,arada tabiki beni istiyor ama nur ha ımı. Yöntemi ile ilerliyoruz, Tercüman anne (nur hanım)çok tavsiye ediyorum