sarisipsi Canım benim kızımda 2 ay 2 günlük doğduğundan beri alarm kuruyorum çünkü senin bebişin gibi uyanmıyor.Kendim uyanıp göğsümü veriyorum uykuda emiyor.Artik kendilerinin uyanması lazım ama sanırım bizimkiler acıktıklarını bilemiyor çünkü geçen gece altına bakayım dedim iki dakikada kıyametleri kopardı sinirlendi hırsla aldı göğsümü.Oysaki dokunmasam uyumaya devam ediyordu.Benim bebeğimin gündüz uykusu hiç yok ben ona bağlıyorum.Kan şekeri düşebilir o yüzden sende uzun tutma emme aralığını.Bi kaç ay sonra zaten dokunmayız ama o zaman da onlar uyur mu bilmem :))