tekbasimabakiyorum ArasEzgi pilates topunda hafif hafif sekmek, emzik, arabaya atlayıp gezdirmek(imkan varsa), ninni söylemek, meme vermek için zorlamamak, sakinlesince beslemek, kucakta evi sürekli gezdirmek
Kizimcimmm1 ArasEzgi dışarıda gezdirmek ya kesinlikle dışarıda gezmesi yada arabayla gezdirmek dışarı çıkılmıyosa evde kucakta gezdirmek yani her türlü gezdirmek 😄
2bakartal ArasEzgi Bebegim kolik bi bebekdi 16 aylik suan cok şukur gecti.İlk oncelikle gecicek evet cok zor ama geciyor.Benim bebegimin uzun surdu tam 1 yasina girince duruldu.Beyax gurultu ,sık sık asproterde uyuttum, ten tene temas edin.Malesef be egim yalanci meme almamisdi ustelik biberonla besliyorum ama tutmadi taki 9.ayda tutdu o biraz rahatlatmisdi bizi.İlik duş.Bebeginiz kucaginiza yatirin yukari asagi kaldirin,rahatlatiyor.Ayaginin altina masaj yapin.Biogalia kullandik duzenli ise yariyodu sanirim.Mozart bebekler icin uyku senfonisin aciyodum tum gun.Anakucaginda salliyordum.Her an aklimiza ne geliyosa nasil rahat edicekse bebegimiz oyle yapiyoduk tum bunlari.
Hayat6530 ArasEzgi Ah ahh bu ağlamalar yüzünden gece 2 3 dışarı çıkardık uyurdu dalınca eve gider yatağına koyardım şimdi çok şükür gece 1 kere uyanıyor 17 aylık oldu
Elisarli ArasEzgi beyaz gürültü kendi ağzınızla yüksek ses ninni rahatlayınca ses tonunuzu alçaltın evde düt düt diyerek gezdirmek oda oda arabada gezdirmek sürekli kucakta tutmak uyurken bile
Niluferk Kolik bebek müziği youtube da ben onu çok kullanıyordum 9 aylık hala daha huzursuzluk devam ediyor maalesef ama geceleri çok sık uyanmamaya başladı duş rahatlatıyor ama bu havalarda çokta mümkün değil valla ben çözümü sling alarak bulmuştum kendime bağladığımda saatlerce uyuyordu geceleride bide emziğe alıştırdım uyuduktan sonra zaten atıyordu bende vermiyorum
Aysaayigitt Niluferk benimki de kolik bi bebekti doktor 3 ay da geçer dedi ama sadece 5 de başlayıp 8 de biten ağlaması bitti yerini uykuya direnme aldı şuan 7 aylık gece sık sık uyanıyor ben de huysuz olduğundan sanıyordum kolikten dolayı olabilir mi acaba
Aysegul_1 Gaz sancısından dolayı bizim ki de uyumuyordu emziriyorum yetmediğinde takviye mama veriyorum eğer mama veriyorsanız mamayı değiştirin gaz sancısı için ben kimyon kullanıyorum cezve içine 1 küp şeker 1 çay kaşığının ucu ile kimyon su 1 çay bardağının yarısı su ile kaynatıp dinlendiriyorum ve soğuyunca taneleri gelecek şekilde günde 2 kaşık veriyorum kesin çözüm tabi herkes bunu yapmak istemiyor bende istemiyordum ama iyi ki yapmışım 🤲
Nazfiruze Ah ah çok zor.. bizimki birde emzik tutmuyor. Elektrikli süpürge sesi, Yasin , ayakta kundak şeklinde yapıp sabit hızla sallamak ve dizlerinizin üstüne yüzüstü yatırmak iyi gelebilir
Niluferinoykusu ArasEzgi bebekuyutucu diye uygulama var onda piş piş ve süpürge sesi olanı açıp kucakta zıplamak iyi geliyor bizde işe yaramıştı
Canebru17 Bizi kurtaran da kesinlikle plates topu oldu uyuturken de sancısı tutunca da çok işe yarıyor🙏🏼
Linabuse1002 ArasEzgi şnan al bızdende o kadar 10 küsür saat ayakta artık cok yoruldum uyku duzenı falan yok bu yuzden evde ne yemek ne temızlık yapabılıyorum
Bayezidin_annesi ArasEzgi beyaz gürültü biraz iyi geliyor bide biz mommy bliss gripte water night kullandık uyumuyodu ama en azından gece ağlama krizleri gerciyodu tavsiye ederim
Cinarrdeniizz ArasEzgi beyaz gürültü, kovanın içine su doldurup suda bekletmek,ayaklarını karnına doğru toplayıp kucakta tutmak, en son çare arabada gezerken motorun sesiyle uyutmak 🫠
happiestMom Benim bebegim kolik mi degil mi hala çözemedim bir kaç gün sonra 2 aylık olucaz güzdüz sık uyuyor ama her emme sonrası kaka yaptıgı için hep aglıyor ya da gaz giriyor yine aglayıp uyanıyor. 2 3 gündür geceleri daha iyi 1 yada 2 kere emmeye kalkıyor. Aglama saati yok uyanık oldugu her dakika aglıyor cünkü 😂
seymanurrr Ben beyaz gürültü açıyordum ve birkaç çay kaşığı anason çayı demleyip veriyorduk hem gaz sancısını hafifletiyor hem de sakinliyordu uyku hiç yapmadı ama sakinleşiyordu ve göğsümde uyuyordu. Tabi doktor kontrolünde yaptık bunu alerji vs olmaması lazım sizde için emzirirken çocuğa da geçiyor ben hem içtim hem içirdim büyüdükçe 30 cc ye kadar verdim