Arkadaşlar merhaba 10 aylık kızımın boynunda hafif kızarıklık oluşmuştu.. Daha sonra kaşınmaya başladı ve kızarıklık boyun bölgesinde büyümeye başladı yüzüne falan sıçradı.. doktora götürdük corasetin diye bir krem almamız istedi kullanmaya başladık ama kızarıklık koyulaşmaya siyahlaşmaya başladı kabuklandı.. kullanan var mı ? Böyle mi yapıyor bu krem ne zaman geçer