Keslin_3 korkma canım bebeğine yapabileceğin en iyi şey ona sarılmak bol bol emzirmek sütün yoksa da mama vermek. Ten tene temas önemli stres yapma hiç. O kadar hızlı geçiyor ki o günler aklına bile gelmiyor her gün farklı bir şey çıkıyor zaten anın tadını çıkart. Mesela bebeğimi kundağa sarıp sarmaladığım battaniyeler artık üstünü bile örtmüyor küçük geliyor daha dün gibi 🥹😊