Esradere42 Bebeğim 4 aylik ocean vitamin d3 aldım kullanan varmi iştah açarmi faydalarını gören varmi arkadaşlar bir fıs kullanıyorum
Asel0436 Ben kullandım da faydasını görmedim ama bebeğin küçük halla kulanmanı tavsiye etmiyorum Esradere42
Asel0436 Esradere42 Esradere42 ya valla sen bilirsin yine de. Ama. Bana. Yaramadı doktora. Deseydin ya sen yaz bir tane
Esradere42 beybiliko vitamin kullanıyordu zaten değiştirdim sadece içinde demir kalsiyum hepsi var 4. Ayda ne kullanmam gerekki başka
beybiliko Esradere42 ilk haftadan itibaren d vitamini, 4. ayla birlikte demir ilacına başlanıyor, özel bir durumu yoksa başka ilaç kullanmanıza gerek olmuyor, ocean ın demir ilacı da iyidir, bize de onu önerdiler