Kızlar merhaba 10 ay 8 günlük kızım var. Gece 5den fazla kalkıyor artık sayamıyorum bile bazen. 1saate bir 1 buçuk saate bir uyanıyor. Nadiren 2saate bir uyanıyor o da her zaman değil. Emmeden de geri uyumuyor. İlla emecek yani ne yapmam gerek ya psikolojikmen bittim artık kafamın ağrısı hiç bir gün geçmiyor uykusuzluktan sürekli sinirliyim halsizim bişey yapasim gelmiyor iştahım bile yok en sonunda hasta olacağım göğüslerim iyice yara oldu emzirmekten soğudum resmen çok kötüyüm ne yapmalıyım düzelmesi icin onceden 4 aya kadar hic uyanmadan uyurdu sabah erken kalkardi ama dinç uyanirdim yani ne baş ağrısı vardi ne bişey yardımcı olun bu durumu yasayanlar var mi çözüm bulanlar var mı 😥😐