Merhabalar bugün ilaçlı mr çektirceğim doktor 12 saat emzirmememi söyledi bebeğim bensiz durmuyor mama da yemiyor geçen pazara kadar yiyordu şimdi yemiyor sütümü sağdım ama yeterli değil lütfen önerilerinizi bekliyorum mamayı en azından nasıl verebilirim