Yeni-anne22 ikiaslanannesi geçmiyo canım kuruduğu zaman kaldı bizimki bide beyaz yer kir gibi durdu maalesef
ikiaslanannesi Yeni-anne22 benimki beyaz renk acaba biraz çamaşır suyu sürsem mi yoksa daha mı 💩olur 🥴😁
1bebe1ana ikiaslanannesi bende yıkadım bir tane kıyafetinin içine koydum 30 derecede yıkadım hicbirsey olmadı canım 🤗
Yeni-anne22 ikiaslanannesi ben riske atmadım canım bide iyi durulanmazsa Allah korusun ağzına ağlıyo bebekler
Selcan ikiaslanannesi hassas yıkamada 40 derecede yıkıyorum hiç birsey olmadı şimdiye kadar 5 6 tane var kızımın. Sizde o şekilde yikayabilirsiniz bir sıkıntı olmaz inşallah