starwomen ben vazgectim yaa şimdi 2,5 yaşını geçti halen bezine yapıyor gabizligi hat safhada yaşadık en son acillik olunca doktor da dedi bırak çocuk eninde sonunda öğrenir diye bizde bıraktık ama çok korkak böyle giderse 4 yasinda halen bez takiyor olur🤦🏼♀️ bu arada herseyin farkinda mesela kaka gelince gidin basimdan rahatsiz etmeyin kaka yapiyorum burda diyor😂🤦🏼♀️