Patatesimm Burada bir arkadad yazmıştı ama bi tek o arkadaştab duydum sosyal hizmetlere gidip ramazan için 2000 tl veriyorlarmıs baska gidip başvuru yapan varmı?
Patatesimm Userqq olmuyormuş ayın 29 da hesaba yaticakmis sosyal yardima gidilmesi gerekiyormus evrak imzalanıyormuş
Yesim61 Her ay 1200₺ alıyorum bunu ilk defa duyuyorum ama yengeme bı danisacagim sosyal yardımlaşma müdürü
seboss35 Yesim61 sordunuz mu aceba ? Bizde her ay 1200 alıyoruz tekrar gidip başvuru mu yapmamız gerekiyor onun için