Sonnefes Canım her çocuğun gelişimi ayrı gerçekten hepsi farklı . Benim kardeşim 1 yaşında ismimi söyleyip gel diyordu, herkes şok oluyordu. Şuan kızım 15 aylık 2 li cümleye henüz geçmedik . Çok fazla kelimesi var herşeyi tekrar eder söyler , her hareketi tekrar eder ama ikili cümle kurmuyor çok da önemsemiyorum şuan daha küçük bence ☺️