Malum ramazan ayı geliyor ben oruç tutmak istiyorum emzirirken çok şekerim düştüğü için geçen sene tutamamıştım bu sene tutmak istiyorum emzirmeyi bırakmak istiyorum bebeğim zaten meme düşkünü hiç birşey yemiyor belki bırakırsam yer diyorum bir yandanda 24 aylık olmasına 2 ay var bir kaç gün gene deneyim ezririrken tutmayı ama tutamazsam orucu bırakıp emziriyim 2 ay daha 24 aylıkken bırakıyım diyorum sizce kafam çok karışık