Kızlar herkese hayırlı ramazanlar 🌙 🤲🏻 2 yıldır tutmuyorum gebelik ve emzirme diyr hoş hala emzirme devam ediyor ama bu sene deniycem artık rabbim nasip ederse 🤲🏻
Neyse gelelim soruma, nasip olursa ilk iftar için oruç babaya gitmeyi düşünüyoruz tabi hava şartları nasıl olursa artık.
Aslında eşim Eyüp Sultana gidelim dedi bende oruç babaya gidelim sonra en yakın zamanda eyüp sultan olsun dedim . Şimdi giderken iftarlığımı hazırlayıp gideceğim sizce ne olabilir. Bu arada araçımızla giymeyeceğiz toplu taşıma kullanacağız çünkü eşim işten gelicek ve aracımızla trafik sebebiyle gidemeyiz bide ilk gün çok kalabalık olur . Giderlen bizi zorlamayacak ne olabilir. Yapıp börek tatlı için kilitli kalıpım var dikdörtgen olandan onun içine koyucam ama neler yapayım acaba ?