Melisuzunoglu neredeyse geçirdiğim ilk 4 ayı anlatmışsınız. Noktası virgülüne kadar aynısını yaşadık kızımla. Asla uyumazdı hatta uyumuyor diye çoğu zaman misafirliğe gitmedim. Çoğu zaman bebek arabasında parkta bahçede uyuttum. Gündüzleri zorla uyutmasam asla uyumazdı. Yanına yatma olayını da bende 4 aylık civarı yaptım, bende ağzına emziği veriyordum yanına uzanıyordum hemen uyuyordu. Normalde en uzun 40 dk uyuyan kızım 1.5 -2 saate kadar uyurdu öyle. 1 hafta yaptım sonra bi baktım geceleri emmeye uyandığında yatağında yatmayı istememeye başladı. O an tekrar bıraktım uyumasa da asla yatağımıza almadım. Gündüz güzel o uyuyordu bende uzanmış oluyordum uyanıktım. Ama gece de onu istemeye başlayınca sorun oldu. O yüzden dedim aslında, her bebek aynı değil ama yaşadığımızı aktarmak istedim. Farklı yerde yatma olayı da inanın çok değişikler 5.aya girdiği gün kızım değişti. Şu an annemlere filan gittiğimde oynuyor uykusu gelince ayrı bir odaya geçiyorum storu indiriyorum ağzına emzik verip neen nen diyorum dalıyor bende çıkıyorum. Demek istediğim ve öğrendiğim biz ne yaparsak yapalım onlar zamanı geldiğinde her şeyi kavrıyorlar