Bebeğim 4 aylık ve ben çalışıyorum buyüzden biberon vermemiz gerekiyor yaklaşık iki aydır da gözü açık beni emmiyor buyüzden uykulu emziriyorum ama şimdi işe başladığım için biberon veriyoruz ama biberonu da düzgünce içmiyor lansinoh kullanıyorum s akış az geldiği için olabilir dedim m akışı taktım ama onu da düzgün emmiyor bu çocuk nasıl beslenecek anlamadım gitti var mı önerisi olan??