Kizlar bebegim 2 haftalikken başladı bu sıkıntımız karni aşırı gurulduyordu bagirsaklarindan ses geliyordu
Emerken sinirleniyordu ve cok duruyordu
Gazi aşırı var
1 gunde nerdeyse 10 defa bazen daha fazla kaka yapiyordu
Her mamadan sonra özelikle
Hem emziriyorum hem mama veriyorum
Doktora gittik bu şikayetlerle ve muane etti hemen inek sutu alerji teşhisi koydu kan idrar kaka kontrolu yaptilar hepsi temiz çıktı ama doktor bi inatla inek sutu alerjisi dedi ne kizarliklik ne burun akintisi ne öksürme nebilym alerjiye dayali hic bir belirtimiz yokdu sadece asiri karın ağrısı cekiyordu oğlum kilo verme durumu yokdu ama 30 40 cc den fazla icemiyordu ve çok ağlıyordu.
Benim bildiğim bunun bir testi olmasi lazm şimdi bana belkide boşuna dünya pahalisi mama aldirdi ve sikayetler halen var özelikle gaz sinirlenme az içme arada karin gurultusu buseferde kaka yapmiyor 4 gun nerdeyse
Ve ben kendimde dikkat ediyorum sut urunlerine mesela ben sagyip sutumu veriyorum beni icerken 100 ml icebiliyor ama mamayi 60 zorla bitiyor cunku mamada süt az varken lactoz hic kısıtlanmamiş şimdi düşünüyorum benm oğlum süte mi alerjisi var lactoza mi çünkü ben kendim sut urunu yemeyince soncta lactozdanda uzak duruyorum ama mamada lactoz var