Mamayı nasıl hazırlıyorsunuz? 50 dereceye suyu ayarlayıp ılımasıjı bekleyin diyorlar. Kimisi kaybattıktan sonra ılıyınca mamayı hazırlayın biberonu çeşmenin altına tutun diyolarlar, kimi bunun zararlı olduğunu söylüyor. Belkş basit işlem ama benim bu konuda bilgim sıfır. Bebeğinize verdiğiniz mamayı nasıl hazırlıyorsunuz lütfen aşama aşama yazar mısınız? Suyun kaynatılması gerektiğini biliyorum ama ılıtılma kısmını nasıl yapıyorsunuz? Bebeğim 2 aylık bu arada..