Geçmiş olsun acil şifalar diliyorum 🙏 benim bebeğim 10 gün yattı hastanede, rsv virüsünden dolayı akciğer enfeksiyonu geçirdi ve daha 32 günlüktü. Hastanede çok güzel baktılar, onlar gereken neyse yapıyor zaten, biz ekstra bişey yapmadık. Sadece eve çıktıktan sonra ziyaret kesinlikle yasak, çok iyi korumak gerekiyor.