Burcu-brk Herkese merhaba, 1,5 aylık oğlum için şimdiden bez stoklamayı düşünüyorum ama hangi numaranın ne kadar süre kullanıldığı ile ilgili hiçbir fikrim yok. Mesela 3-4-5 numara bezlerden ne kadar almalıyım. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
teachermom07 Burcu-brk bu tamamen sizin bebeğinizin gelişimsel süreciyle ilgili diye düşünüyorum . Kilo alma hızı nasıl . Vücut yapısı . Biz Şuan 7 aylığız 4 numara bez kullanıyoruz fakat 5 e geçmek üzereyim diğer pakette geçicem. Örneğin arkadaşımın oğlu 4 aylık 6 numara bez kullanıyor . Bebeğinin poposu büyük maşallah ve 9 kilo . Acele etmeyin bi kerede almaya gerek yok zamanla indirimlerden bez stoklayın derim . Ayrıca pişik yapma gibi bi riski de var
livanurvealpinannesi61 Burcu-brk bence stok yapmayın kilo ile alakalı birşey ben 2 aylıkken 2 numara 3 aylıkken 3 numara 4 aylıkken 4 numara kullandım. Kullandığım bezin kalıbı büyüktü 4 numara baya kullandım.
Burcu-brk teachermom07 Tavsiyeniz için teşekkürler ☺️ oğlum yaklaşık 5kg. Ve 2 numara kullanıyoruz şuan..