Kızlar 3yasındaki oglumun yeni bir odası var fakat depremden korktugum için yanımda yatırıyorum eşimle ortamızda ya kendimi kedi gibi hissediyorum yatagın küçücük bir yeri bana kalıyo ve gece oglum tekme tokat dövüyo resmen beni uykusunda 😄😄 napıcam ya nereye yatırabilirim beşik içinde cok büyük diye düşünüyorum inanın artık uyuyamaz oldum