kolonyalimendil Annlerim burdan yatak alan var mı normalde tam takım almayı düşünüyordum ama fiyatlar uçmuş dolabını annem alırım dedi zaten şifonyer de vardı geriye yatağı kaldı sadece hepsi burada da bi beyaz montessori beğendim ama emin olamadım
nazliicank kolonyalimendil ben instagramdan dkcahsap sayfasından aldım. Kendi internet siteleri var. Normal yerlere gore daha uygun. Boyunu rengını genıslıgını secebılıyorsunuz sıteden. Gayet de memnunum
kolonyalimendil nazliicank teşekkür ederim orayada bakayım beraber yatabiliyorsunuz değilmi sorun olmuyor taşımada
nazliicank kolonyalimendil henuz kullanmadık fakat kurduk. Ben olculerını buyuk sectım beraber yatabılmek ıcın gayet genıs
Atlasligunler kolonyalimendil yatağınızı aldınız mı acaba bende Montessori düşünüyorum ama sağlam mı bilemedim
kolonyalimendil nazliicank bende büyük ölçülü almayı düşünüyorum bakalım evin boyası bitsin nereye koyacağımı kararlaştıralım sipariş vereceğim
kolonyalimendil Atlasligunler evet aldık memnunum ben ama ayaksız almanızı tavsiye ederim oğlum 16 aylık bi kaç düşme vakası yaşadık korkuluklardan inmeye çalışırken şimdi ayaklarını çıkarttım e kapıyıda öğrendi tabi sonradan kendi inip çıkıyor çok rahat şekilde
Atlasligunler kolonyalimendil benim oğlum 22 aylık olmak üzere düşeceğini sanmıyorum yerden pek hoşlanmıyorum. Alırsam ayaklı alacağım benim de aklıma takılan tek soru sağlamlığı. Kaç yaşına kadar gider kırılmadan. Biz de onunla yatabilir miyiz?
kolonyalimendil Atlasligunler ben yatıyorum rahat bi şekilde.. biraz büyüsün ayakları geri takacam zaten.. sağlamlık konusunda da baya gider diye düşünüyorum bakalım sök tak olayı olunca deforme oluyor mobilyalar sonuçta bende kiracıyım o yüzden gittiği yere kadar gider 😅