Minikkmr Kızlar arkadaşımın bebeği erken doğdu ve bir elinde 6 parmak varmış. Cerrahi işlemle alınabilir mi nasıl olur bilen var mı?
Mbrre Minikkmr benim halam öyle dogmus şuan 43 yasinda falan ozaman cerrahi müdahale ile alınmış hiç belli değil söylemese bilinmez
sarilokumumm Minikkmr benim yeğenime öyleydi et parçası şeklindeydi ameliyatla aldılar izi vs kalmadı
Aylinin-annesi Minikkmr benimle aynı gun sezeryana giren ve benimle aynı odada uyuyan kızın çoçuguda öyleydi ve dogdugu gun cerrahi işlemle lazerle aldılar hiç bişey olmadı
Eliferva68 Bizim sülalede genetik 6 parmak abimde yeğenim de kuzenim de vardı cerrahi işlemle aldılar hiç iz felan yok
Linosh Minikkmr gelişmiş parmak mi yoksa et beni şeklinde mi. Et beni gibiyse hiiiic takmayin. Gelişmiş ise 2 yasina kadar cerrahi ile alınabilir