Elizuri Benim burnum estetik ama ben önermeyenlerdenim mesela . Kul yapısı olunca aman kırılır mı aman bir şey olur mu insanın güveni olmuyor bir de bende çok bir şey değişmedi ya yani oha bambaşka biri oldum demedim derim sanıyordum 😀 Çekilen çileye değmezmiş