DurriMeknun_ merhabalar hataydan taşındık Samsun’a depremzede 3 aylık bebeği olan bir anneyim. Saç yapmaya vaktim olmuyor ama insan eşine dostuna güzel görünmek istiyor benimkiler yıkılan evimde kaldı tekrar girmeye cesaret edemedik. Eşime de al diyemiyorum malum para şuan israf gibi. Çocuğun bezini mamasını belediyeden alıyorum çok şükür. Bana ne kadar olur peki?