Merhaba sevgili anneler,
Benim bebeğim 3 ay 8 günlük. Yaklaşık 2 gündür özellikle akşamları çığlık benzeri bağırıyor. Yüz ifadesi huzursuz gibi. Yakarır gibi sesler çıkarıyor. Saatlerce devam ediyor. Bir sıkıntısı var gibi geliyor ama aynı zamanda sesini de yeni keşfettiği süreçmiş bu. Size de danışmak istiyorum neden olabilir? Terliyor, sıkılıyor ya da bir yeri mi ağrıyor acaba? Yoksa sadece sesini mi keşfetti. Benzer durumu yaşayan varsa fikir verebilirse çok sevinirim.