Mukaddes_5 ateş çıkmadan nasıl ilaç verilir bunun mantığını hiç anlamıyorum. Belki huzursuzkanica için demiştir ama sağlıksız. Ben 38 olmadan hiç vermiyorum. Hatta 38olunca bile ilk üstünu ckartip ılık bez ile siliyorum düşmez ise ilaç veriyorum. Ama dışzamaninda çok ağrısi olup çok ağlar ise calpo veririm ama 1yada 2deda ağrı kesici olarak. 4saatte bir ateş olmadan vermeyin.