Semaaa39 özel sağlık sigortamiz var normalde 15 liraya hallediyoruz her şeyi 😊 doğum poliçesi almamıştım, bebek düşünmüyorduk çünkü… Yani daha yeni evliyiz, bekleyelim diyorduk 🙈 nasip kısmet 😊 öyle bir anlık acaba yapsak mi bilmem ne derken bir baktım hamileyim😄 o şekilde sompo sigorta yapıyor poliçe ama benim hastanem kabul etmiyordu. Doktorum da kalp doktorumun arkadaşı olduğu için değiştirmek istemedim… Sağlık olsun diye diye, serklajli o bu derken 40.000 i geçti benim hamilelik 🥲