Nurellaa_ Kızlar emzirirken sağ göğsümün içinden bir damarı çekiyorlar gibi ağrıyor/sızlıyor . Bıçak saplanır gibi oluyor. Normal mi bu ?
queen_mom Nurellaa_ evet normalmiş bana da oluyor. Bı göğsü emzirirken diğeri sızlıyor.sebebi süt kanallarını tetikliyor yani süt üretimi oluyor.sutunuz yetiyor anlamına geliyormuş
Sirinferhat12 Nurellaa_ normaldir cnm bendede oluyordu ama benim sağ göğsüm mastit oldu ondan mı bilemiyorum ama normaldir için rahat olsun
withmymother Bende ilk anneliğimde çok korkuyordum çünkü çok acıyordu. Sütün yetiyor ve yeni süt iniyormuş meğerse😂 zamanla tecrübe kazanıyorsun