Bebegim 17 aylik neredeyse tüm dişleri cikti ama en arka dişleri cikariyor suan. Uyku uyumuyor geceleri , agri kesici olarak calpol veriyorum hic etki etmiyor. Cok agliyor. Tetagil, calgel normalde çok severdi rahat sürerdm simdi asla agzini açmıyor ağlamaktan çatlicak diye korkuyorummm. Lütfen bildiğiniz birsey varsa paylaşın ne olurrrrrr.