Önce bebegim hasta oldu sonra topluca arkadaş grubumuz hasta oldu. Bebegim iyileşti arkadaşlarım iyileşti derken arkadaşlarım kötüleşmeye başladı. Şimdide bebegimde hırıltılı öksürük var. Çıldırcam bir türlü iyileşemedik 3 haftadır. bu ne biçim virüs yahu