Alperenimm bence ılık bir duş iyi gelicektir 🤷🏻♀️Ardından pımpayla tekrar temiLeyin... Benimde öyleydi..meme teddi nefes alamadığı içindir çünkü boğulacak hissi yaatıypr gerçekten kızımında öyşeydi ve biz sabahlamıştık resmen 😔Çok geçmiş olsun. İnşalllah rabbim şifa versin ..