Ebrusph_ refleks yani normal ilk 6 yada 3 aydı galiba sürüyor ben bir şey yapmadm anne karnı gibi dar alandan çıktı dünyaya alışması zaman alıcak kundak diyen olabilir ama dediğim gibi geçici bir şey oldugu için ben alışmasını beklemiştim kundaga alışırsa kundağı bıraktıgında yine o sıçramalar ve kendini uyandırmalar devam ediyor diye yapmamştm