1annebelis ben doktora sağlık ocağının verdiği d vitaminini sormuştum.Halk arasında abartılmış bir şey var dedi.Hepsinin içinde illaki paraben var demisti.Sağlık Bakanlığı’nın çocukların sağlığını tehdit edecek bir ilaç vereceğini düşünmüyorum.Ben kullanıyorum.İlk çocuğumda da kullanmıştım ama isteğe bağlı bir durum.İciniz rahat etmezse bir sürü d vitamini markaları var,kullanabilirsiniz de bence.