Betul_61 Kizlar ya sezeryan.olali 21 gün oldu hala ayaklarım da şişlik var bu durumda olan varmı geç ödemi geçen varmı
Damladuru01 Betul_61 hamileligi 0 ödem ile bitirdim. Sezaryen doğum sonrası ayaklarım bacaklarim öyle bir şişti ki üstüne basamadim. 1 aya yakın sürdü tamamen geçmesi
lceLady Damladuru01 oow size narkoz etki etmiyor demek ki😀 Ya ben genel anestezi de oldum ama bacaklarıö şişmedi. Spinal oldum böyle bişey yok yani davul gibydi ayağım. Nasipse sımdı genel düşünüyorum sırf su bacak şişmesinden dolayi