4 aylık ikizlerim var doğdu dağalı beslenmelerinde sorun var sürekli red var hangi yöntemi uygulayacağımı şaştım emdikten sonra sağıyorum ama süt azalıyor gibi sanki heryerdede azaltmaz diyor acaba ben yanlış bişeymi yapıyorum emzirme danışmanından destek alsam işe yararmı tecrübeli annişler ilk bebeklerim yardım eli uzatın özellikle ikiz anneleri