Balin_annesi hani bir söz var ya affedersiniz eşekten düşenin halini eşekten düşen anlar diye… benim oğlumda başından beri hep iştahsızdı ama şu son bir hafta iyice arttı, son bir kaç gündür de zirve yaptı… ne yapacağımı şaşırdım. Doktorlar iştah açan bir şeyin, bir şurubun kesinlikle olmadığını söylüyor. Ben yinede bir umut nutrigen almıştım doktorumuza falan sormadım bu sefer ne olabilir ki herkes kullanıyor dedim bir umut ama işe yaramadı. İştahı artmadı. Şimdi düşünüyorum acaba artmadı tamam ama kötüleşmesini mi engellediki diye🤷🏻♀️ Bu arada balık yağı easy fish oil de kullanıyorum ara ara. Karamürver de duydum… aslında duyduğum o kadar çok şey var ki sizinde söylediğiniz gibi hangi birini deneyim çocukta deneme tahtası değil yarısı olumlu yarısı olumsuz yorumlar var sizde bir gelişme var mı? Bir şey aldınız mı?