ilos12 burada bir kişi hep büyüğünü yaparken bebeğinin ağladığını ve poposunda yırtık fark ettiğini yazmıştı, idrar yolu enf olan da vardı ama dr lar buna bakmıştır muhtemelen. Benim kızım da 36 günlük aynı saatte ağlamaya başlıyor hep. Gündüz gaz masajı yapıyoruz, düzenli gaz damlası kullanıp ben de şu çaylardan içiyorum, akşam da bismillah diyip başlıyoruz mesaiye.. Linç gelebilir ama biz plates topunda zıplıyoruz, ayakta sallıyorum, kundakta sallıyoruz anca kendine geliyor. Emziğe alıştırmaya çalışıyorum ondan hırsını alıyor hafif uykuya da dalabiliyor. Zıplatarak emzirebilirsem (ağlarken hırslanıp emmiyor doymayınca uyuyamıyor, uyumayınca daha çok hırslanıyor) kısır döngüyü kırıp uyutabiliyorum biraz olsun sakinleşip uyanıyor. Bizim mesai 2.30 gibi bitiyor gece, size de kolay gelsin.. Yetersiz hissetmeyin bu geçici bir süreç.