Aminenur1 ben ilk doğduğundan bu yana kullanıyorum hiç bir zararı ve yan etkisi yok kullandığımız pişik kremleri ne kadar doğal desekte mutlaka kimyasal bulunuyor içerisinde bu yüzden hiç tercih etmedim kırmızı kantaron yağı sadece pişiklerde değil hertürlü yaraya iyi gelir isterseniz araştırın 🌸