34mrve42 bak sezeryanmı doğum yaptın bilmiyorum ama birkaç tavsiyem var boşver erkekleri bebeğinle müthiş bir bağ kur baba bile kıskansın sakinleş gündüz pusete koy uyumayan bebek bile uyuyor dışarda gezerken sende sakinlersin kafan dağılır AVM’lere giy bebek bakım odaları var rahat oluyor araban varsa rahatlık ben hala öyle yapıyorum çünkü İnan büyüdükçe biter diyorsun ama çoğalıyor sorumluluk azalmıyor birde bnm bebekte kolik sezeryan oldu ben 20 günlükken aldım kucağıma ve hergün yıkadım akşam sekiz 7 gibi yıka güzelce masaj yap konuş onunla kendini yalnız hissediyor güven duygusu oluşsun anne bağı kur d vitamini veriyorsundur onuda ver oda karanlık ve sessiz olsun ufak bir müzik yada pış pış sesi rahatlatıyor salla yavaşça aldırma aman alışmasın diyenlere sallamak candır kolik bebeği sallamak rahatlatıyor alışsın ne olucak 18 yaşına kadar sallıcak halimiz yok her emzirmeden sonra gazını çıkart yüz üstü egzersizleri yaptır 5 dakika falan gazı çıkar ama gündüz bebeğin kaç aylık bilmiyorum ama 3 ayı geçince geceleri uyanmadan uyandırma emzirmek için artık onlar geride kalıyor uyandığı zaman lamba asla yakma alt değiştirme yapıcaksan mendil soğuk olmasın oda uyku açar emzir yavaşça gazını çıkar koy salla yine uyucaktır.birde gazlı sanırım bebek sen kendin rezene papatya anason Melisa ıhlamur fesleğen karıştır çay yap kendine her akşam gem den rahatlatsın hem bebeğede geçiyor sütünden oda hem gaz için hem uyku için rahat eder dene yorumlarını bekliyorum hadi bebişine sarıııl ve anne yanında güvendesin de kokla sürekli mutluluk hormonu salgılıyormuş doğru gerçekten babada babayım desin bırak 👍