MelisT uykuya geçene kadar sıkıntı. Uyuduktan sonra sorun olmuyor gece kalksam bile olmuyor. Sadece ilk gece uykusuna geçişte zorlanıyorum. Biraz da psikolojik sanırım. Takmayıp uyumaya çalışırsam geçiyor. Sürekli masaj yapmak hareket ettirmek istiyorum. Çok takarsam kesip atmak istiyor o an insan bacağı 😔🤷 zor gerçekten. Genetik olabilir doğrudur ailemde kimde var onu da bilmiyorum. Varsa da soylenilecek bir durum değil sanki, kişi kendisi çekiyor valla. Anlatılmaz bir his çünkü. Allah hepimize şifa versin canım