Ssnny__ keşke hiç başlamasaydınız bırakmışken ama sizi yargılamıyorum çünkü aynı şeyi ben yaşadım. İçtim de emzirdim de. Ama siz yeni başladıysanız geri bırakın onun sağlığını düşünerek aklınıza her sigara geldiğinde onu düşünüp bırakmaya çalışın. Ben yapamadım psikolojikmen rahatsızlığım var ilaçlarımı içemiyordum birde üstüne sigara bırakma stresini çekemedim 😔