Bebegimibrahim mom0989 bebğiniz ne kadarlık bence sekiz damla fazla gelir bemde kullandım emzirmeden önce ama üç veya dört damla birde her emzirmede değil günde beş veya altı defa yetti rahatladı bebeğim
mom0989 Bebegimibrahim doktorum hiç bir sorun teşkil etmeyeceğini zaten direk bağırsakla atıldığını biogio gibi kana karışmadığını söyledi. 6 damla damlatıyorum 8 değil bebeğim 2 aylık hatta ve hatta doktorum acı elma yağı bir damla ayaklarının altına sürdüğünde iyi geliyorsa sür biz doktorlar yasak koymayı çok severiz ama kendi çocuklarımıza da uygularız dedi. Paket üzerinde de yazıyor zaten 7-8 kullanım ve 6 damla diye direk yazıyor kutunun üzerinde doktorumda söyleyince rahatladım
Sevvalaydin 1453H_H_H tane kimyonu taze sekilde cektiriyorum aktarda yani marketten almiyorum, bir cay kasigi kimyonu bir cay bardagina koyup ustune kaynamis su ekliyorum agzini kapatip 10 dkka demleme birakiyrm sonra bir karistirip tamamini iciyorum
Bebegimibrahim mom0989 tabi işe yaraması önemli bizde memnun kaldık keşke biraz da ucuz olsa ben bir şişe bitirdim yenisini inşallah alabilirim
Yasmin26 Brcbrc 5 dmla veriyorum bende , zart zart ossuruyo kendi tabi bazen biz yardımcı oluyoruz ama genelde kendi cıkartıyo belki bagırsak düzenleme özelligide vardr ilacın
FatmaMK [silindi] gaz ilacı bitkisel yazıyor ama içeriğini okuyun deli kimyasal var ben kullandım çaresiz kalıp ama hiç bir faydasını görmedim bıraktım bir hafta sonra
mom0989 FatmaMK canım relactaz doğal dedi bana doktorum korkma günde zaten 6-8 kere kullanabilirsin yazıyor üzerinde kana geçmiyormuş şükür memnun kaldım
FatmaMK mom0989 relectaz sadece süt şekerini sindiren enzim eğer gaz inek sütü ve ürünlerindense işe yarar ama değilse o da boşuna maalesef
mom0989 FatmaMK kızım süt ve süt ürünlerine alerjisi var ve biz çok faydasını gördük şimdi hakkını yiyemem ilacın 😀