Benim bebeğimde 24 Aralık doğumlu bu cuma tam 3 aylık oluyor, inanın dün tam 12 saat uyanık kaldı önceki gün 7 bir önceki gün aynı dediğiniz gibi tam uyutuyorum koyuyorum uyanıyor uyusa bile 1 saat max 3 4 gündür böyleydi bugün çok şükür biraz uyudu eskisi gibi artık ne kadar yorulduysa kaç gündür o uyumadıkça bende baya araştırdım genel olarak %90 herkes atak dönemi diyor inşallah çabucak geçer hepimize sabır ve güç diliyorum