1453Abcdefg aynı durumdaydım,fotoğraf çekinmek dahi istemiyordum o kadar beğenmiyordum göğüslerimi.Ama güzel haber emzirmeyi bıraktım ve küçüldüler🥳 şikayetçi olduğum tek konu malesef sarkma oldu hatta sağ mememi daha çok emdiği için bebeğim o daha sarkık duruyor şu anda da o rahatsız ediyor beni ama yapacak bir şey yok,en azından emdi ona seviniyorum 😊