Kızlar kızım 8 aylık saniyeler içinde anlamadım koltuktan düştü yan yüzüne doğru ardından kustu fışkıracak şekilde acile gittik doktor herseyi normal film çekmeye gerek yok bir saat burda oturun dedi hicnirsey yapmadı gülmeye zıplatmayı yaptı kızım iyiydi ama kötü düştü birsey olmaz dimi kızlar neden kustu acaba