Sura_e Bebeğim 4.5 aylık yoğun bakımdı sarılıktı derken emmedi sanırım bende yeterli zorlamadım sürekli sağıp veriyorum şimdiye kadar iyi gidiyorduk hatta her doktor kontrolunde beslenmesi gelişimi iyi diyorlardı ama son 2 haftadır süt içmiyor tüketimi neredeyse yarıya düştü 2 saatte bir 100-110 ml içen bebek şimdi 3-4 saatte bir 60-80 içiyor aynı durumda olan başka kimse var mı neden olabilir acaba doktor bi süre daha bekle dedi ama 2 haftadır böyle çok üzülüyorum
Bahar47 Sura_e canım benimle aynı şeyleri yasamissin benim bebeğim de sarılıkti uyanmiyordu gogusmu almadı sağıp veriyorum ama bu aralar iştahsız zorla iciriyorum sonra kusuyor Dr da takibe alalım dedi bence sende sıkma canını :(
seydaasaf benim bebeğimde 2 aylık 3-4 saate 70-80 anca içiyor , ilk başta emdi ama 2 hafta önce süt az diye biberonla mama vermiştik sonra jiç emmez oldu sağıp biberonla veriyorum bende ama sütümde az şimdi mama da yemiyor az az besleniyor